Logotypy i herby
Szanowne Organizacje Pozarządowe,
przypominamy o zapisach zawartych w umowach na temat obowiązku informacyjnego:
§ 7
Obowiązki i uprawnienia informacyjne
Zleceniobiorca zobowiązuje się do umieszczania logo Zleceniodawcy
lub*/i* informacji, że zadanie publiczne jest współfinansowane*/finansowane*ze środków otrzymanych od Zleceniodawcy, na wszystkich materiałach, w szczególności promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych, dotyczących realizowanego zadania publicznego oraz zakupionych rzeczach, o ile ich wielkość i przeznaczenie tego nie uniemożliwia, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność.Logo oraz treść wymaganych informacji Zleceniodawca przekazuje Zleceniobiorcy*.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do umieszczania w widocznym miejscu, gdzie realizowane jest zadanie publiczne, tablicy/plakatu informacyjnego w języku polskim zawierającego: nazwę zadania publicznego, logo Zleceniodawcy oraz zapisy: „Dofinansowano ze środków Miasta i Gminy Kórnik”.
Tablicę/plakat, o których mowa w ust. 3 należy umieścić w ciągu 14 dni roboczych od dnia rozpoczęcia realizacji zadania publicznego. Tablica/plakat informacyjny powinien być wyeksponowany w widocznym miejscu do dnia zakończenia realizacji zadania publicznego.
Zleceniobiorca zobowiązuje się do informowania o fakcie współfinansowania zadania z budżetu Miasta i Gminy Kórnik, poprzez ustną informację kierowaną do odbiorców przed wydarzeniem organizowanym w ramach danego zadania publicznego czy podczas wystąpień publicznych.
Pod adresem pop.kornik.pl dostępne są do pobrania: logo Miasta i Gminy Kórnik.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji wszystkich materiałów informacyjnych przed ich wydrukowaniem przez Wydział Komunikacji Społecznej i Inicjatyw Lokalnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik. Materiały do akceptacji należy przesłać na adres: wks@kornik.pl
WKS zobowiązany jest do ustosunkowania się do przesłanych materiałów w ciągu 4 dni roboczych od daty ich wpływu, brak ustosunkowania się w terminie będzie równoznaczny z akceptacją materiałów.
Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za promocję wydarzeń organizowanych w ramach zadania publicznego, przy czym wszelkie działania reklamowe podejmowane przez Zleceniobiorcę muszą być zgodne z prawem.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do umieszczenia plakatów/ulotek wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych i wyłącznie za zgodą dysponentów tych miejsc.
Zleceniobiorca posiadający własną stronę internetową przedstawia na niej informację o realizowanym projekcie. Informacja na stronie musi zawierać: nazwę projektu, logo Zleceniodawcy, informację o dofinansowaniu projektu ze środków Miasta i Gminy Kórnik, krótki opis projektu oraz całkowitą wartość projektu, w tym dofinansowaną z budżetu Zleceniodawcy.
W przypadku utworzenia oficjalnej strony zadania publicznego w portalach społecznościowych (w szczególności Facebook, Instagram, Pinterest) należy w jego opisie umieścić zapis: „Dofinansowano ze środków Miasta i Gminy Kórnik”.
W przypadku zamieszczania informacji (wpisów, zdjęć, materiałów video) w mediach społecznościowych dotyczących wydarzeń związanych z zadaniem publicznym, do informacji należy dołączyć zapis: „Dofinansowano ze środków Miasta i Gminy Kórnik”.
Zleceniobiorca zadania publicznego zobowiązuje się do przestrzegania w ramach działań związanych z jego realizacją zasady równego traktowania w rozumieniu definicji określonej w art. 3 ustawy z dnia 3 grudnia 2010 r. o wdrożeniu niektórych przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania, w tym do niedopuszczania się działań lub zaniechań noszących znamiona dyskryminacji ze względu na takie cechy jak: płeć, rasa, kolor skóry, język, pochodzenie etniczne, narodowe lub społeczne, niepełnosprawność, wiek, orientacja seksualna, tożsamość płciowa, sytuacja majątkowa, wyznanie lub bezwyznaniowość, światopogląd lub z jakichkolwiek innych przyczyn.
Na każdym etapie realizacji zadania publicznego, Zleceniodawca może dokonać weryfikacji wypełniania przez Zleceniobiorcę obowiązków informacyjnych. W przypadku, gdy realizacja obowiązków informacyjnych będzie odbiegać od standardów określonych w niniejszej umowie lub też zostanie całkowicie zaniechana, Zleceniobiorca może zostać wezwany przez Zleceniodawcę do podjęcia stosownych działań naprawczych.
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania jednego lub więcej obowiązków (po bezskutecznym wykorzystaniu działań naprawczych), o których mowa w ust. 1- 15, Zleceniodawca ma prawo dochodzić kary umownej w wysokości 10% kwoty określonej w § 3 ust. 1.
(Wyciąg z umowy na realizację zadania publicznego - UMiG Kórnik II 2025)